пятница, 28 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -це визначення рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та  оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Перехід до процесу навчання будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителя. Він  допомагає учням розвинути навички самоспрямування, активності у навчанні. Учителі можуть диференціювати навчання змінюючи форми і методи організації навчальної діяльності (зацікавленість, заохочення, спілкування, використання дидактичного матеріалу) ,щоб діти стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий